Home2020-03-19T20:48:44+02:00

Click aici pentru versiunea de carantină:

Meta Sana #stauacasa
SCHIMBAREA VINE NATURAL
Program educativ pentru un corp armonios, îmbunătățirea sănătății și optimizarea stilului de viață.
Dedică 3 ore în fiecare sâmbătă timp de 3 luni pentru a beneficia restul vieții.

Eveniment gratuit

Duminică 19 ianuarie, ora 10:00 vino la prezentarea gratuită a programului!

Link eveniment Facebook

Formular înscriere aici:

Descriere rapidă (elemente de bază):

Ție ți se potrivește?

META SANA ESTE PENTRU TINE DACĂ:
– te-ai decis că vrei să slăbești
– ai mai slăbit în trecut dar ai pus greutatea la loc
– ai mai încercat să slăbești dar nu ai reușit
– faci activitate fizică dar nu slăbești
– vrei un stil de viață sănătos dar diversitatea informațiilor te copleșește

Conținutul programului (în detaliu)

ABORDARE MULTILATERALĂ

1. Seminarii educative despre nutriție.

Durată: 60-90min + sesiune de întrebări/discuții deschise

Trainer: nutriționist-dietetician Sebastian Catană

Info:

  • greutatea ta curentă și cea optimă
  • procentul de grăsime din organism (și cel optim)
  • cât trebuie să mănânci pentru ”a slăbi”/a reduce masa corporală
  • alternative simple la număratul caloriilor
  • ritmul optim de a slăbi (kilograme/săptămână)
  • compunerea simplă unui plan nutrițional săptămânal
  • cum să adaptezi alimentația la stilul tău de viață, preferințele tale alimentare, timpul și efortul disponibil, posibilitățile și nevoile tale specifice
  • principiile de bază ale meselor formulate corect
  • alternative și reguli pentru mesele de la servici și din oraș
  • zeci de exemple de mese (mic dejun, prânz, cină) de unde vei putea să alegi

Vom discuta în cele 3 luni și despre subiectele majore importante din domeniul nutriției (zahăr, tipuri de grăsimi, dietele, înfometarea, elemente esențiale pentru prevenția unor afecțiuni, mituri despre alimentație, strategii de accelerare a rezultatelor, depășirea plafonului, și multe altele).

Toate acestea fără înfometare, fără să gătești zilnic și aplicând strategiile în ritmul tău. Acest program este construit pentru ca tu să îți poți compune singur mesele și să preiei controlul asupra greutății și sănătății tale, și de ce nu, să contribui la sănătatea familiei și a celor dragi.

2. Workshop-uri de activitate fizică.

Durată: 69-90min + sesiune de întrebări/discuții deschise

Trainer: Instructor fitness și functional training Ioana Brăgaru

Info:

  • importanța activității fizice și a posturii pentru sănătate. După principiul ”se slăbește în bucătărie, nu în sală” (vezi raționamentul științific mai jos pe site), abordarea activității fizice este una funcțională și cu efort inteligent, nu crescut.
  • principii de bază pe care le poți aplica din timp pentru a preveni apariția durerilor articulare, despre moduri în care poți ameliora dureri de spate, de gât, și despre alte probleme similare, tipice vieții moderne de birou.
  • vei beneficia în cadrul acestui workshop de o analiză posturală gratuită (Ioana va identifica neajunsurile posturii tale și pe parcursul celor 3 luni vei învăța cum le poți corecta)
  • exerciții simple pentru mobilitate, pe care poți face acasă sau chiar la birou pe scaun
  • vei înțelege ce înseamnă biomecanica corpului uman și care sunt mișcările corecte pe care este bine să le cunoști înainte să începi orice sport, pentru a eficientiza antrenamentele dar mai ales pentru a preveni accidentările atât de dese la începători și amatori
  • nivelul de efort la care este recomandat să te expui pentru a avea beneficiile dorite (îmbunătățirea sănătății și reducerea masei corporale)
  • mituri și informații false care circulă în acest domeniu (ex: intensitatea ridicată și durata lungă a unui antrenament)

Așteaptă-te să faci și puțină activitate fizică foarte ușoară și să repeți unele mișcări care vor ajuta alinierea posturală.

3. Ședințe de dezvoltare personală.

Durată: 90-120min

Trainer: psiholog Iulia Mukbel, psiholog Anca David

Info:

Adoptarea unui stil de viață sănătos implică niște schimbări. Uneori majore. În plus, o sursă principală a degradării sănătății și luării în greutate are o sursă psihologică. Din acest motiv, Meta Sana include un program de dezvoltare personală ce cuprinde 6 întâlniri de grup, a câte aproximativ 2 ore fiecare. Iată câteva întrebări importante la care te vom ajuta să răspunzi:

  • Care sunt motivele pentru mâncatul excesiv?
  • De ce se întâmplă cel mai des să mănânc mai mult seara?
  • Care este legătura dintre stres și mâncatul excesiv?
  • Cum influențează starea mea psihică (ex. tristețe) consumul de alimente?
  • Din ce motiv simt nevoia incontrolabilă de alimente dulci?
  • Cum pot optimiza relația mea cu mâncarea?
  • Care sunt nevoile reale pe care mulți dintre noi le confundăm cu nevoia de hrană? Cum se pot satisface în mod adecvat aceste nevoi?

4. Analiza compoziției corporale.

Cu ajutorul analizatorului nostru profesional cu impedanță bioelectrică, InBody (Korea/SUA), vom ține o evidență fermă a țintelor noastre în acest program: procentul de grăsime subcutanată (ținta noastră principală în acest program), grăsimea viscerală (din jurul organelor), masa corporală totală (kg) și masa musculară.

Vei beneficia de 4 astfel de măsurători: una la începutul programului și câte una la finalul fiecărei luni. Aceste măsurători ne ajută să evaluăm progresul tău și să putem să corectăm sau să adaptăm strategiile pe care le aplici.

De ce este importantă o astfel de măsurătoare? În cele mai multe cazuri, în eforturile de a slăbi, se urmăresc kilogramele pentru a urmări evoluția. Din nefericire pentru eforturile celor care vor să slăbească sănătos, acest parametru învechit nu ne spune întreaga poveste. În primul rând datorită faptului că reducerea greutății în luna de miere (prima lună de la începutul oricărui program) nu indică pierderea de grăsime. Această scădere în greutate se datoreaza reducerii bolului fecal, scăderii a volumului de sânge (sursa) și de apă reținută de glicogenul muscular, și pe termen mai lung chiar reducerea volumului organelor (sursa). Adesea, programele alimentare și dietele formulate incorect pot cauza scăderea masei musculare. Un efect dăunător des întâlnit în ”industria slăbitului” care poate fi evitat.

Astfel, analiza compoziției corporale ne arată dacă eforturile noastre reduc concentrația de grăsime sau dacă rezultatele noastre se datorează altor factori.

5. Reduceri.

Analize de sânge

În colaborare cu Regina Maria îți oferim un set complet de analize de sânge la un preț redus (225 lei fata de 300 lei). Este important să aflăm eventualele dereglări metabolice, deficiențe sau alte probleme care pot afecta rezultatele tale pe termen lung.

Consultanță nutrițională individuală

Dacă tu consideri că ai nevoie de mai mult sprijin în acest sens, sau dacă analizele tale de sânge scot în evidentă anumite afecțiuni, poți beneficia de o reducere de 33% la consultanță nutrițională individuală cu nutriționist-dietetician Sebastian Catană.

Ședințe de psihoterapie

Prietenele și colaboratoarele noastre, psiholog Iulia Mukbel și psiholog Anca David, te invită la o ședință de consult psihologic individual cu scopul de a te ajuta în drumul tău spre sănătate completă și echilibru psihic.

Analize genetice de ultimă generație

Colaboratorii noștri de încredere de la Smart Epigenetx vă oferă 10% discount la orice test achiziționat de pe situl lor, cu intepretarea gratuită din partea nutriționist-dietetician Sebastian Catană.

6. Comunicare și sprijin.

Pe întreaga durată de 3 luni a programului vei avea acces la grupurile de suport de pe Facebook și WhatsApp. Vom schimba idei de mese și rețete, vom face prezența și ne vom îmbia la mișcare. Vom da raspunsuri la întrebări și ne vom sprijini reciproc. Suntem mai puternici împreună!

Cine suntem?

CUNOAȘTE ECHIPA
Sebastian Catană

Nutriționist-dietetician (UMFT)
Formator Tehnician Nutriționist
Fondator Meta Sana TM
www.sebastiancatana.ro

Ioana Brăgaru

Aerobic Fitness Instructor & Trainer
Functional Training Specialist
Neuromyofascial Trainer

Iulia Mukbel

Psihoterapeut
Formare în psihoterapie experiențială

Anca David

Formare în psihoterapie experiențială

Iasmina Maniu

Instructor aerobic & fitness
Personal trainer
Studentă Nutriție și Dietetică UMFT

Eveniment gratuit

Duminică 19 ianuarie, ora 10:00 vino la prezentarea gratuită a programului!

Link eveniment Facebook

Formular înscriere aici:

Preț

Preț redus:

600 lei

900 lei

Reducerea se aplică participanților la evenimentul gratuit.

Bonus: Poți plăti jumătate din sumă la jumătatea programului (dupa 6 săptămâni).

Durata programului este de 3 luni.

PRINCIPIILE DE LA BAZA META SANA

Principiul nr.1: Dieta perfectă

NU EXISTĂ

O echipă de cercetători de la UCLA (Universitatea din California, Los Angeles) au realizat o analiză (link) a 31 de studii care aveau ca scop aplicarea unor diete la diverse grupuri de persoane. Cercetătorii au concluzionat următoarele:

– niciun studiu nu a avut o rată considerabilă de succes
– aproximativ 50% dintre participanti au revenit la greutatea initială (sau peste) în primii 2 ani după dietă

De fapt, concluzia celor mai importante ghiduri de nutriție din lume precum American Heart Association, British Nutrition Foundation, International Diabetes Federation și chiar Departamentul de Sănătate Publică al Universității Harvard, sunt de acord cu faptul că cea mai bună dietă este cea pe care pacientul o poate menține pe termen lung.

CONCLUZIE:
Meta Sana nu te va obliga să urmezi orbește o dietă. În schimb, vei beneficia de seminarii educative și practice, care te vor ajuta pas cu pas să îți ordonezi obiceiurile alimentare și să îți optimizezi propria dieta folosind principii simple și ușor aplicabile și luând în calcul stilul tău de viață și preferințele tale.

Princiupiul nr.2: Cum slăbim?

ALIMENTAȚIE SAU SPORT?

Activitatea fizică aduce o contribuție de aproximativ 25% la eforturile tale de a slăbi. Este foarte utilă și aduce foarte multe alte beneficii pe termen lung, dar pentru reducerea greutății alimentația este primordială!

Dovada? Un număr mare de studii științifice, printre care faimosul experiment din 2011 (link) de la Universitatea Washington din Seattle, SUA (în colaborare cu Scoala Medicală Harvard și alte centre de sănătate). Cum a decurs experimentul:
Timp de un an, 439 de participanți supraponderali sau obezi, împărțiți în 4 grupe în funcție de strategiile folosite pentru a slăbi. Iată rezultatele de la finalul program:


Grupa 1 – au aplicat doar planul nutrițional. Scădere în greutate: -8,5%
Grupa 2 – au aplicat doar activitate fizică. Scădere în greutate: -2,4%
Grupa 3 – au folosit ambele. Scădere în greutate: -10,8%
Grupa 4 – nicio strategie. Scădere în greutate: -0,8%

CONCLUZIE:
Alimentația este elementul central în pierderea greutății. Activitatea fizică are rol în menținerea rezultatelor pe termen lung și sprijină sănătatea în moduri nenumărate, motiv pentru care programul Meta Sana le include pe ambele!”

Princiupiul nr.3: Ordine în haos

FII SIGUR CĂ NE-AM OCUPAT DE TOATE

Schimbarea stilului de viață și dobândirea sănătății pe termen lung este un proces teribil de complex, cu zeci de parametri sociali, psihologici, fiziologici, genetici, și comportamentali. Tabloul cel mai complex al tuturor factorilor ce contribuie la obezitate a fost creat în cadrul programului guvernamental al Marii Britanii numit Foresight (raport PDF).

Harta completă a factorilor obezității:

Localizare centrală

ACCESIBILITATE

ADRESA: Calea Circumvalațiunii 8-10, Timișoara. La intersecție cu Gh. Lazăr, în clădirea DM / Medici’s, la etajul 2.

Tel./Whatsapp: 0723 671 805

Email: salut@metasana.ro

facebook.com/metasanatm

Scrie-ne

VREM SĂ INTRĂM ÎN CONTACT CU TINE

About My Work

Phasellus non ante ac dui sagittis volutpat. Curabitur a quam nisl. Nam est elit, congue et quam id, laoreet consequat erat. Aenean porta placerat efficitur. Vestibulum et dictum massa, ac finibus turpis.

Recent Works

Recent Posts